Sunday, June 26, 2011

BUANG MASA TAMBAH DOSA DUIT PON HABIS JUGA



single is better
single makes me happy
x payah fikir pasal si dia
x payah nak nangis macam kawan-kawan yang lain
boleh kawan dengan sesiapapun
x der org nak jeles2
lagipun x puas lagi bergerak secara solo
sebab bila berduet bila kahwin nanti adalah dalam jangka waktu yang amat panjang
dan banyak yang harus saya belajar ...

selalu tengok status FB...
minah is in relationship with busu
senah is in relationship with abu
joyah is in relationship with bakar

tipu ler kalau nak ckp hati x pernah tergerak ke arah itu...
kadang-kadang terfikir juga,
mesti org akan ingat aku x laku ek sbb x couple lagi...
tp x berapa lama kemudian

minah changed from on relationship into single...busu pon sama
senah changed from on relationship into single...abu pon sama
joyah is in relationship with ah chong pulak

adoi, habis tue waktu tgh in relationship
tangan dah pegang, minum air satu gelas dan mcm2 lg
apa yang diorang dapat
BUANG MASA TAMBAH DOSA DUIT PON HABIS JUGA

sbb itu bagi saya, SINGLE IS BETTER untuk waktu sekarang...
seperti entry yang dulu saya pernah post...
banyak lagi tanggungjawab yang perlu diselesaikan...
kan3...
siapa setuju sila angkat tangan macam saya





No comments:

Post a Comment

Facebook Badge