Monday, May 18, 2009

SHe SaiD SHe WaNT To LeaVe Me


"teacher,daddy nini ckp nanti nini kena pindah sekolah"

setelah mendengar ayat tue,hati aku rse berkecai..rse nak nangis dah time tue...

aku bekerja di tadika emak aku sendiri..disana aku bertemu seorang budak yg amat comel bernama Adriena Daniela yg hanya mahu dipanggil nini(nama panjang sgt,ssh dia nak sebut)

Nini nie sbnarnya adalah seorang bdak cina yg diambil sebagai anak angkat oleh pasangan suami isteri melayu cina...pasangan tue syg sgt dgn nini nie...aku pon sayang nini

keletahnya yg manja,comel dan baik hati buat aku sayang bangat sama dia..tp dia ckp dia dah nak pindah tadika sbb parents dia pindah rumah,so jauhla rumah dia dri tadika..sedih...


comel sgt nini


"teacher,nini sayang teacher"kata nini

"teacher,nie kasut tok wan beli kat nini"kata nini


amboi2..bdak nie bila besar bleh jadi model


"teacher,kenapa air terjun tue x der air?"kata nini

nini bila besar pakai tudung ya

jadi budak baik tau,jangan tinggal solat

nini,teacher sayang nini


nini,teacher tau teacher akan tinggalkan nini bulan 6 nanti,tp kenapa nini dulu yg akan tinggalkan teacher.....sedihnya...semoga nini ingat teacher bila besar nanti...janji yaa...



2 comments:

Facebook Badge