Sunday, May 31, 2009

perancangan masa depan...


my to-be wedding plan , haha. 

p/s: aku terpaksa wat sbb keon srh wat...x der maksud len ye

1. How old are you?

x cukup umor lagi..bru 17..tunggu ler lagi sebulan lagi..

2. Are you single?

of coz single..aku akan kapel lepas kawen..huhu

3. At what age do you think you’ll get married?

tunggu aku dpt keta sebiji,kerja ttp dan cukup segala syarat yg aku tentukan utk diri sendiri....lebih kurang bawah 26 tahun

4. Do you think you’ll be marrying the person you are with now?

adei,ngan sapa nie..ngan bapa?adik lelaki aku?ish2 haram kahwin  maa...

5. If not, who do you want to marry?

ntah...x kesah kaya ker miskin ke,yg penting leh bimbing aku ke akhirat,solat 5 waktu di masjid,bleh tegur hukum tajwid aku mse baca Al-Quran..mcm Fahri dlm novel ayat2 cinta

6. Who will be your bridesmaid or your bestman?
urm superman leh x?

7. Do you want a garden/ beach or traditional wedding?

traditional wedding dalam dewan MRSM Merbok...kalu bleh..sng skit nak panggil bdak2 first batch.

8. Where do you plan to go for honeymoon?

dkt moon...haha..x der2...tatau

9. How many guest do you think you’ll invite?

urm lebih kurang 2000 org...kalu bleh satu malaysia aku nak jemput tp siapalah aku kan....waa manyak duit nak kuar nie

10. Will that include your exes?

kapel x pernah,mana ada ex...sapa rse dia tue ex-friend ker,ex-roomate,ex-classes dan segala ex lagi dtg jer..aku jemput

11. How many layers of cake do you want?

x mo kek..membazir duit aku jer..duit beli kek aku nak sedekah kat anak2 yatim tanda kesyukuran ats perkahwinan..jap2 bkn setakat 30-40 ringgit ye...lebih dri tue...kek pon mesti ada yg beratus2 ringgit kan..

12. When do you want to get married? Morning or evening?

dri pagi sampai malam

13. Name the song/tune you would like to play at your wedding?

Lagu tiga kupang
Saku penuh padi
Enam ekor burung
Masuk dalam kuali

tatau laa lagu apa..x yah psg habis cerita

14. Do you prefer fine dining or just normal spoon/fork/ knife?

pakai tgn dah laa..jimat duit aku nak sewa sudu dan garfu

15.Champagne of red wine?

air kosong..haha...beer leh?root beer..kalu x mo minum air oren dah

16. Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
rahsia kerajaan zahraria

17. Money or household items?
dua2 leh...tp x yah ler bazir nak bg banyak2..lps kawen lagi bnyk duit nak pakai

18. How many kids would you like to have?

minimum 2..maximum 5..

19. Will your record your honeymoon in DVD and CD?

dlm laptop sudah..



1 comment:

  1. weyh.stail nk ajk bdak merb0k ja n0h.

    pasni takyah kwan ngn ak da!

    hahahahah

    ;D

    ReplyDelete

Facebook Badge