Monday, May 18, 2009

Selamat Hari Guru ,Cikgu dan Zahra

"wow..Hari Guru...adoi..tenet x leh bka lak..ada problem skit..no cikgu suma ada kat discussion kat merbok group..adoi..mcm mana nie..kredit habis lak.."

i2lah yang bermain diminda aku sehari sebelum hari guru..apa2 pon nasib baik aku ada no phone mama Pasda..so aku just wish kat mama sorang jer utk hari guru..tiba2 aku dpt panggilan telefon

"Hello,nie cikgu Tadika Bunga Bestari..nak tanya nie,cikgu kat sana ada berapa org"

aku yang terpinga2 siapakah gerangan yg tanya tue pon jawab lah

"ada * orang...siapa nie"aku menjawab

so setelah dgr explanation dri empunya suara,brulah aku tau yg tue mak pelajar aku...so aku pon dah tersenyum disaat itu..nampaknya esok aku akan dpt hadiah..yey..

so waktu ditunggu2 telah tiba..wow,banyak juga yer hadiah diorang bawa..wlaupon hadiah suma ala2 kanak2 ribena..tp aku gembira...ingat juga diorang Hari Guru yer..aku x pernah sebut dkat diorang pon...parents diorang yg ingatkan

antara hadiah2 aku dpt ialah mug,plat,buku nota,potpuri,tupperware dan ntah laa x ingat..lebih kurang 6 sumanya..


keychain MARESMART MRSM Taiping

dalam banyak2 hadiah yg aku dpt seumur hidup,hadiah nie paling bermakna sbb dtgnya dri adik lelaki aku yg x pernah langsung bg hadiah kat aku..lepas spm tiba2 jer dia terasa nak bg kat aku hadiah...insaf kot..

nie hadiah paling mahal yg aku dpt..drpd Ehsan Hakimi..mak dia seronok anaknya dah boleh mengeja..so dia beli yg mahal punya


ini antara hadiah2 yg aku dpt..ada lagi tp x muat dlm gambar lak

No comments:

Post a Comment

Facebook Badge