Monday, January 11, 2010

Kenapa mesti mak ayah dipersalahkan?

"Anak perangai macam setan,mesti mak bapak dia x ajar"

"Sapa mak ayah?kerja apa?mak ayah ajar awak mcm nie ka?

mak bapak tue,mak bapak nie.....

haih,sampai bila masyarakat nak salahkan maka ayah kalau perangai anaknya teruk?kenapa kalau buat salah,mak ayah kena kait?kenapa?....aku paling pantang kalau org nak tegur ,nama mak ayah naik...bg aku org itu berpengetahuan nipis...kan banyak faktor lain lagi yg boleh dikaitkan...remaja kan pandai berpura-pura....dpn mak ayah baik,tapi belakang?hanya diri sendiri yg tau...jadi x boley salahkan mak ayah sepenuhnya...JGN SALAHKAN MAK AYAH LAGI....kecuali mmg betul mak ayah individu tersebut x memantau anaknya

Ps:aku sgt sayangkan mak dan bapa aku...dan akan mencuba sehabis baik utk menjaga nama mereka...dan kalaulah diberi pilihan utk tukar mak ayah,aku x nak kerana mak dan bapalah yg terbaik aku pernah dapat....mak bapa,akak sayang anda berdua

No comments:

Post a Comment

Facebook Badge