Friday, January 8, 2010

1st week yg sgt menyeksakan

Hurm,setelah cuti lebey dri sebulan,maka bermulalah kehidupan aku sbgai cikgu pelatih...urm,thn nie aku jd bendahari dan setiausaha utk kelas...pada mulanya diorang cdgkan aku utk jd penolong tp mmndgkan bnyk subjek yg aku agak lemah,maka aku rse x layak pegang jawatan tue...
hurm,jd setiausaha dan bendahari pon sgt penat...kerja aku adalah menjadi ah long setiap minggu dan minah fotostat kertas...nampak jer sng,tp kalau nak berjalan ke kedai fotostat tue mmglah tersangat jauh dan ditambah lg dgn kecederaan yg aku dpt akibat memakai kasut,mmg sgt menyeksakan...tp lps nie aku pakai sandal jer pergi kelas...lantak ler apa yg lecturer nak ckp...yg penting,kaki aku x cedera lg...tp urm,dlm merungut2 nie aku ikhlas gak terima jawatan nie,inilah masanya aku berbakti utk kelas yg tercinta
btw,aku dah dpt result utk xm lepas...Alhamdulillah,aku dpt 3.28....wlaupon blom mencapai 3.5 and above,tp inilah kali pertama aku dpt 3 pointer and above...dlu kat mrsm merbok x dpt pon...hepi sgt sbb mak ngan bapa dan tok hepi...yeye...lps nie,x mo main mcm taun lps dah...mesti score 3.5 and above..teringat lg mse xm dulu,mmg aku main2 gila...sehari sblom xm ley lak layan facebook lg,chatting...hak2...lps nie x mo wat dah....go go zahra...chaiyok2...jadilah bunga yg berkembang dgn cantiknya

No comments:

Post a Comment

Facebook Badge